Concaténation du Flood Initial
#) Concaténation du Flood Initial
This is an example post in your phpBB3 installation. Everything seems to be working. You may delete this post if you like and continue to set up your board. During the installation process your first category and your first forum are assigned an appropriate set of permissions for the predefined usergroups administrators, bots, global moderators, guests, registered users and registered COPPA users. If you also choose to delete your first category and your first forum, do not forget to assign permissions for all these usergroups for all new categories and forums you create. It is recommended to rename your first category and your first forum and copy permissions from these while creating new categories and forums. Have fun!
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se réutilise
#) Re: First !
Et voilà, Mortim commence déjà à flooder.
bla

bla
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se réutilise
#) Re: First !
Comment je me fais moderer!
c'est a cause de mes prises de position : vive le Quebec libre!
c'est a cause de mes prises de position : vive le Quebec libre!
#) Test ! Tadam !
Il est temps de tester. Testons ensemble mes frères et mes soeurs ! 

"... capable d'être dans l'incertitude, le mystère et le doute, en oubliant l'exaspérante quête de la vérité et de la raison. Voilà l'état d'esprit qui convient."
John KEATS
John KEATS
#) Re: Test ! Tadam !
Tadam ! j'ai un avatar !
"... capable d'être dans l'incertitude, le mystère et le doute, en oubliant l'exaspérante quête de la vérité et de la raison. Voilà l'état d'esprit qui convient."
John KEATS
John KEATS
Retour vers La Taverne du Fifrelin